Sunday, June 21, 2009

REDEEMS MOUNTAIN BIKE NATURE CHALLENGE 2009

Tempat Permulaan & Tamat : REDEEMS Centre, Km2, Jalan Apar-Segong, Singai, Bau, Sarawak.
Penganjur Pertandingan : REDEEMS (Pertubuhan Pergerakan Penyelidikan & Pembangunan Singai Sarawak.
Pada : 5 Julai 2009
Jam: 8 Pagi
Kategori : Lelaki Terbuka & Lelaki Veteren (40 Tahun Keatas)
Yuran Penyertaan : RM20.00
Tarikh Tutup : 2 Julai 2009

Borang Penyertaan boleh didapati di :
1) Juara Bertuah Sdn Bhd, Tkt 1, Cg204, Batu Kawa New Township, Jln Batu kawa, Kuching.
2) Moh Tak (Kedai Siong), Jln Abel, Kuching.
3) Thong Sen (Kedai Ah An)
4) W.G Cycle (Kedai Colin)

*T-Shirt kenang-kenangan akan diberi percuma kepada peserta yang mendaftar awal. Namun jumlah T-shirt adalah terhad.

Borang penyertaan yang telah lengkap diisi berserta dengan yuran penyertaan hendaklah dihantar dan sampai sebelum atau pada 2 Julai 2009 kepada Pn. Coney Anis (082-461757) di Juara Bertuah Sdn Bhd.

Untuk penyertaan lanjut sila hubungi:
1) Nichull Edwards (019-8168488)
2) Patrick Henry (019-8862350)

4 comments:

  1. Jis! Tlg kau ngeLINK posting hal Lombak d Sri Aman ke Blog gang2 lain lok. Aku belum pandei ngerja benda ya.. d ajar King ya pandei lupak! Nama dah tua tok nang bebal!!!

    ReplyDelete
  2. Aih nei tuju komen ku tek? Jis mintak tolong kau LINK posting SRI AMAN MTB XC CHALLENGE 2009 ke blog2 member yg lain k tolong publisiti event tok. Aku lom pandei ngerja benda LiNK me nge LINK ya... nak nama dah tua tok makin bebal.. maka dah d ajar oleh King ria. Thanks

    ReplyDelete
  3. Man...bukan nya di Link. Post kan di blog kau ajak mcm dipolah aku ya. Mun ko mauk member2 lain iklankan event kau ya...suruh daknya postkan dalam blog dak nya. Dirik kita sik dapat nak postkan dalam blog org lain kecuali org empunya blog ya mpun jak dapat.

    ReplyDelete
  4. Man...aku tok lebih tua dari kau agik aku rasa...hahaha. Mun masuk Challenge MTB aku layak masuk kategori veteran...dah 43 Man....hahaha

    ReplyDelete